We hebben jou nodig !

Een vereniging kan nu eenmaal niet bestaan zonder steun.

TROOPER

Doe je aankopen bij je favoriete webshops en wij krijgen van deze bedrijven een mooi percentage op je aankoop.  Het kost je geen cent meer, maar voor ons is het een mooie extra verdienste.

Ga via deze pagina naar Trooper en selecteer daar één van de 600 webshops waar je iets wil kopen.  Je shopt dan gewoon verder zoals je dat gewoon bent en Trooper doet voor ons de rest.

Trooper-pagina-768x574.png

Een vereniging runnen, het samenbrengen van mensen die een gemeenschappelijke hobby uitoefenen, kost nu eenmaal heel veel geld.  Daarbij willen we de lidgelden betaalbaar houden zodat mensen heel laagdrempelig kunnen instappen in onze vereniging.  Alle steun is dus welkom en gelukkig kunnen we beroep doen op tal van mensen welke onze vereniging een warm hart toedragen.  Dit gaat van sponsors, tot bezoekers van concerten.  Maar ook mensen die gezellig naar ons eetfestijn komen of acties ondersteunen welke we op touw zetten.  Maar ook jij kan heel makkelijk steunen.  Hieronder alle info.  We danken jullie alvast dat jullie onze vereniging een warm hart toedragen.

SPONSORING

Onze vereniging kan rekenen op tal van héél trouwe sponsors.  Het is mede dankzij deze mensen dat het goed vertoeven is in onze vereniging en dat we onze favoriete hobby kunnen uitoefenen.

We zijn dan ook trots op onze sponsors en proberen hen een goede return te geven voor de inspanning welke ze leveren voor onze vereniging.

Ook interesse ?  Ontdek hier onze sponsormogelijkheden.