Boekingen

Met onze vereniging zijn we actief op tal van festiviteiten.

Dit zowel in België als in het buitenland.

Organiseert u een evenement, optocht, happening of feest en zoekt u leuke muziek en/of dans ?  U bent bij ons aan het juiste adres.  Op deze pagina vindt u meer info over onze mogelijkheden.  Al onze afdelingen hebben vaak te kampen met een overvolle agenda en doet er bijgevolg goed aan uw aanvraag tijdig in te dienen.

Wat mag u verwachten ?

We zijn een amateurvereniging en werken dus met mensen welke spelen op vrijwillige basis.  Puur dus voor het plezier en voor de vriendschap.  We staan echter voor kwalitatieve muziek en dans.  Het feit dat we een grote vriendengroep zijn stralen we uit en dat hoor je in de muziek.

​We zijn heel flexibel en kunnen ons makkelijk aanpassen aan een organisatie.
-

​We brengen kwalitatieve muziek en dans voor een breed publiek.
-

De drumband is een marching band met swingende 'samba' getinte muziek.  Maar kan makkelijk switchen naar marsmuziek.
-

​De drumband kan u boeken aangevuld met een majorettenkorps.
-

​De blaaskapel staat garant voor feestmuziek en speelt vaak op evenementen zoals een oktoberfeest, früshoppen enz...
-

Het harmonie-orkest verzorgd concerten en kan niet marcherend geboekt worden.​