• Tom

Nieuwe dirigent voor harmonie HidT

Het harmonieorkest speelde zondag 17 december een prachtig winterconcert onder leiding van dirigent Karel Geboers. Met werken als Rapunzel, Theme from Schindlers List, Straus en co en Hollywood Milestones bracht het orkest een zeer gesmaakt en gevarieerd programma. Soliste op viool was de 12 jarige kleindochter van Karel Geboers en Rita van de Wal. Een speciaal moment om op deze manier samen muziek te kunnen maken. Dit concert was tevens het afscheidsmoment van dirigent Karel Geboers. Hij blijft spelend lid van de vereniging, maar geeft nu het dirigeerstokje door aan Adri Rietveld. We willen Karel bij deze nogmaals hartelijk danken voor al zijn inzet en toewijding. We hopen dat hij samen met Rita nog vele mooie muzikale jaren mag beleven binnen onze vereniging. Een hartelijk en warm welkom aan Adri. We kijken alvast uit naar een eerste concert van zijn hand. Heel veel succes!

140 weergaven