• Tom

Ceciliafeest 2023

Het jaarlijkse Ceciliafeest, patroonheilige van de muzikant, blijft toch steeds een hoogtepunt voor onze vereniging. Met een optocht, door de door regen geteisterde centrumstraten, van majorettes, drumband en harmonie werd dit feest extra luister bijgezet. Nog meer feest in de 3 bezochte café's, met name het Trefhuysch, De Bourgondiër en Barabas. De leden van ons harmonieorkest zorgden voor een streepje muziek, de overige leden voor heel wat sfeer.

's Middags werden zowel de leden als burgemeester Bob Nijs en Schepen Peter Vanderkrieken ontvangen voor de broodmaaltijd. Dit jaar met bijzonder nieuws. Henri Michiels, het oudste spelende lid dat onze vereniging ooit gekend heeft, zal op het stadhuis gehuldigd worden met een ereteken uitgereikt door de Vlaamse Gemeenschap. Een unieke gebeurtenis, zowel voor Henri als voor ons als vereniging. We zijn dan ook ontzettend trots op Henri. Nog meer mensen werden in de bloemetjes gezet door middel van eretekens en oorkondes. Proficiat aan volgende leden en bedankt voor de mooie jaren binnen onze vereniging.

- Roger Boons : 30 jaar lid van de drumband - Ruben Dilissen: 20 jaar lid van de drumband

- Tim De Kuster: 15 jaar lid van de drumband - Maartje Kuppens: 10 jaar lid van de majorettes - Haja Fatmata Mansaray: 5 jaar lid van de majorettes Het avondfeest werd verzorgd door traiteur Inclusief en de Dj's van dienst (Tim en Stijn) zorgden voor de muzikale sfeer. Foto's van ons mooie feest kan u vinden via onderstaande link.

131 weergaven