zo 02 okt

Zaal Harmonie

Ontbijtconcert - UITVERKOCHT

Ontbijtconcert met een optreden van blaaskapel D'n Kapotte Bugel. We serveren een rijkelijk gevuld buffet met diverse broodjes, beleg, spek, ei bereidingen, kaas, koffiekoeken, yoghurt. Koffie, thee en fruitsap. Terwijl u ontbijt kan u genieten van fantastische muziek.

Uitverkocht
 Ontbijtconcert - UITVERKOCHT

Tijd & locatie

02 okt 2022, 09:00 – 14:00

Zaal Harmonie, Frans van Hamstraat 9, 3920 Lommel, België

Over het evenement

Kom vanaf 09u00 genieten van een rijkelijk gevuld ontbijtbuffet met o.a. Diverse broodsoorten, broodjes, beleg, kaas, spek, eigerechten, cornflakes, koffiekoeken, yoghurt, fruitsap, koffie en thee.  Daarbij zorgen we voor een fantastisch optreden van blaaskapel D'n Kapotte Bugel.  Vanaf 11u00  gaan we gezellig frühshoppen met een 2de optreden van de blaaskapel en sluiten we af met muziek van DJ Tim.

Het Frühshoppen vanaf 11u00 is vrij toegankelijk zonder inschrijving.  Hier is enkel nog plaats aan statafels.

Dit evenement heeft een groep. Je bent van harte welkom om lid te worden van de groep zodra je je hebt aangemeld voor het evenement.

Planning

• 2 uur